AutoMapa nagrodzona Złotym Laurem Konsumenta

4 października 2008 0 przez Grzegorz Pietrzak

AutoMapa, deklasując rywali w kategorii Mapy Cyfrowe, zdobyła prestiżową nagrodę konsumentów – godło Złoty Laur Konsumenta 2008.

W IV już edycji programu Laur Konsumenta, AutoMapa zdobyła I miejsce w kategorii Mapy Cyfrowe. W opinii konsumentów biorących udział w badaniu, okazała się marką najbardziej rozpoznawalną, wyróżniającą się na tle konkurencji wysoką jakością, ergonomią, wzornictwem oraz innowacyjnością. Dodatkowo większość respondentów poleciłaby AutoMapę swoim znajomym, opierając się na własnym doświadczeniu i zadowoleniu z produktu.

AutoMapa jest w chwili obecnej najpopularniejszym systemem nawigacji satelitarnej w Polsce, ponadto jest pierwszym na świecie systemem, który zawiera trójwymiarowe wizualizacje budynków. Baza AutoMapy zawiera ponad 100 tysięcy miejscowości, ponad 250 tysięcy Punktów Użyteczności Publicznej (POI) oraz dokładne punkty adresowe budynków w Polsce (jako jedyna na rynku).

Laur Konsumenta to program konsumencki realizowany przez Rzecz o Biznesie (dodatek do dziennika Rzeczpospolita). Program pozwala wyłonić najpopularniejsze i najlepiej oceniane przez konsumentów produkty i usługi na rynku krajowym. Główne kryteria, jakimi kierują się respondenci Lauru Konsumenta, to jakość produktu, innowacyjność, chęć rekomendacji znajomym, przywiązanie klienta do marki oraz wpływ doświadczeń osobistych na decyzję zakupu.