AutoMapa nagrodzona Złotym Laurem Konsumenta

4 października 2008 0 przez Grzegorz Pietrzak

AutoMapa, deklasując rywali w kategorii Mapy Cyfrowe, zdobyła prestiżową nagrodę konsumentów – godło Złoty Laur Konsumenta 2008.

W IV już edycji programu Laur Konsumenta, AutoMapa zdobyła I miejsce w kategorii Mapy Cyfrowe. W opinii konsumentów biorących udział w badaniu, okazała się marką najbardziej rozpoznawalną, wyróżniającą się na tle konkurencji wysoką jakością, ergonomią, wzornictwem oraz innowacyjnością. Dodatkowo większość respondentów poleciłaby AutoMapę swoim znajomym, opierając się na własnym doświadczeniu i zadowoleniu z produktu.

AutoMapa jest w chwili obecnej najpopularniejszym systemem nawigacji satelitarnej w Polsce, ponadto jest pierwszym na świecie systemem, który zawiera trójwymiarowe wizualizacje budynków. Baza AutoMapy zawiera ponad 100 tysięcy miejscowości, ponad 250 tysięcy Punktów Użyteczności Publicznej (POI) oraz dokładne punkty adresowe budynków w Polsce (jako jedyna na rynku).

Laur Konsumenta to program konsumencki realizowany przez Rzecz o Biznesie (dodatek do dziennika Rzeczpospolita). Program pozwala wyłonić najpopularniejsze i najlepiej oceniane przez konsumentów produkty i usługi na rynku krajowym. Główne kryteria, jakimi kierują się respondenci Lauru Konsumenta, to jakość produktu, innowacyjność, chęć rekomendacji znajomym, przywiązanie klienta do marki oraz wpływ doświadczeń osobistych na decyzję zakupu.

 


Źródło: AutoMapa