Złote laury dla Nokii

26 kwietnia 2006 0 przez Michał Tomaszkiewicz

Marka Nokia została uhonorowana w dorocznym badaniu The Most Trusted Brand 2006 nagrodą Złotej Statuetki w kategorii: Telefon Komórkowy.
Wyniki największego sondażu konsumenckiego European Trusted Brands, przeprowadzanego po raz szósty przez magazyn Reader’s Digest w 14 krajach europejskich, potwierdzają że Nokia uznawana jest od 2001 roku za jedną z najbardziej godnych zaufania marek w Europie. Fińskie telefony komórkowe od sześciu lat zdobywają pierwsze miejsca w 14 europejskich państwach, pokonując inne marki i nieprzerwanie ciesząc się zaufaniem Europejczyków.

„Jesteśmy wdzięczni konsumentom za zaufanie, jakim po raz kolejny obdarzyli markę Nokia zarówno w Polsce, jak i w pozostałych krajach europejskich. To wyróżnienie ma dla nas ogromne znaczenie i jeszcze bardziej mobilizuje do pracy nad rozwojem marki” – powiedziała Katarzyna Kluk, dyrektor marketingu Nokia Poland.

Celem badania było ustalenie grupy marek, instytucji i zawodów cieszących się największym zaufaniem społecznym. Następnie wyróżnione marki poddane zostały ocenie w ramach 4 kryteriów: jakość, wartość w stosunku do ceny, silny wizerunek i zrozumienie potrzeb konsumenta. Sondaż był przeprowadzany od września do października 2005 roku na grupie 25 434 osób zamieszkujących Austrię, Belgię, Czechy, Finlandię, Francję, Hiszpanię, Holandię, Niemcy, Polskę, Portugalię, Rosję, Szwajcarię, Węgry lub Wielkę Brytanię.