WiFi interesuje klientów najbardziej

4 września 2007 0 przez Piotr Bulski

Bezprzewodowa komunikacja jest tą z cech nowych komputerów, która klientów interesuje najbardziej. Jeśli jej brak, prawdopodobne jest komputer taki nie zostanie kupiony. W nowych badaniach przeprowadzonych wśród klientów na całym świecie sprawdzono na co zwracają oni uwagę podczas zakupów. W 18 krajach firma Ipsos MORI przepytała w sumie około 9 tys. osób. Okazało się, że możliwość bezprzewodowej komunikacji była ważniejsza nawet od mocy oferowanego w komputerze procesora.

Połowa z przepytanych Brytyjczyków przyznała, wspomina serwis vnunet.com, że bezprzewodowa komunikacja jest tą z technologii, która w największy sposób może wpływać na zwiększenie produktywności. 8 na 10 pytanych potwierdziło, że głównymi zaletami bezprzewodowej komunikacji jest oferowana przez nią elastyczność oraz mobilność. Jak wspomina serwis, zapewne nawiązując do dalszej pozycji siły procesora w rankingu, priorytetem nie jest obecnie szybsza praca, ale bardziej zręczna.

W badaniu 6 na 10 osób przyznało się do posiadania w domu technologii komunikacji bezprzewodowej. Polowa z tej grupy korzystała z tej formy komunikacji przy połączeniach z drukarkami.