Toshiba wprowadza serwis u klienta

6 czerwca 2007 0 przez Michał Tomaszkiewicz

Toshiba poinformowała o rozszerzeniu podstawowej gwarancji o dodatkową usługę – serwis u klienta.

Specjalnie uruchomiony serwis, ma działać niczym „pogotowie techniczne”, które w ciągu 1 dnia przybywa na miejsce do klienta – biura bądź domu – z odpowiednimi częściami, w celu naprawy sprzętu. W przypadku awarii wystarczy zgłosić usterkę za pomocą infolinii serwisu, by otrzymać diagnozę na odległość i szybkie wsparcie serwisowe w ciągu 1 dnia od zgłoszenia. Serwis działa w dni powszednie, wyłączając święta publiczne.

Użytkownik wykupując dodatkową usługę – „serwis u klienta”, poza szybką interwencją ze strony serwisu w razie nagłych usterek, może także rozszerzyć gwarancję sprzętu przedłużając ją nawet do trzech lat. Dzięki temu może bezpiecznie użytkować komputer w wybranym przez siebie okresie.

Usługa została uruchomiona od 1 czerwca w Polsce, Czechach, Słowacji i na Węgrzech. W Polsce serwis obejmuje 15 głównych miast (Warszawę, Bielsko-Białą, Wrocław, Katowice, Kraków, Rzeszów, Poznań, Szczecin, Gdańsk, Lublin, Łódź, Suwałki, Białystok, Toruń, Olsztyn) i obowiązuje w obrębie promienia 75 km.