Toshiba popsuta? Producent zwraca pieniądze i naprawionego notebooka

22 listopada 2006 0 przez Michał Tomaszkiewicz

Toshiba ogłosiła wprowadzenie w życie odważnego programu gwarancyjnego obejmującego biznesową serię notebooków Tecra A8.

Klienci, których komputer przenośny Tecra A8 z technologią Intel Centrino Duo zepsuje się w ciągu roku od daty zakupu i zostanie naprawiony na warunkach gwarancji firmy Toshiba, otrzymają naprawiony komputer oraz… zwrot pieniędzy w kwocie równej cenie zakupu komputera.

Przez pozostałe dwa lata (z możliwością rozszerzenia o kolejne dwa) komputer chroniony jest standardową gwarancją producenta. Promocja obejmuje modele Tecra A8-143, Tecra A8-183 i Tecra A8-185. Promocja dostępna jest dla osób zamieszkujących w Polsce, którzy zakupili notebook Toshiba na jej terenie i spełniają kryteria regulaminu, który można znaleźć na stronie: www.toshiba.pl/moneyback.

„Włożyliśmy wiele wysiłku w przygotowanie i testy komputera dla biznesu, który oferowałby najwyższy poziom bezpieczeństwa danych i sprzętu” – powiedział Andrzej Kuźniak, dyrektor generalny Działu Systemów Komputerowych, Toshiba Europe – „Dzięki temu z całkowitym spokojem możemy zaoferować naszym klientom komputer Tecra A8. Jesteśmy pewni swojego produktu – w przypadku naprawy gwarancyjnej w pierwszym roku użytkowania zwracamy pieniądze za jego zakup i oddajemy klientowi naprawiony komputer”.




Toshiba Tecra A8 dostępna jest w Polsce w cenie około 4800 zł brutto (z VAT) i chroniona trzy letnią gwarancją z możliwością rozszerzenia jej do 5 lat oraz gwarancją zwrotu pieniędzy i naprawionego notebooka w pierwszym roku użytkowania.