SFF ratuje desktopy Acera

Stacjonarne komputery klasy small-form-factor napędzały sprzedaż desktopów Acera na tajwańskim rynku w ostatnim kwartale 2006.

Szacuje się, że Acer zdołał sprzedać – pomimo malejącego wciąż popytu na komputery stacjonarne – 85 tysięcy maszyn, co oznacza nieznaczny wzrost w porównaniu do czwartego kwartału 2005, gdy Acer ulokował na rynku 83900 komputerów.

Oczekuje się, że ponad osiem tysięcy pecetów Acera to właśnie maszyny SFF; w trzecim kwartale nabywców znalazło 3000 takich maszyn. Pod koniec 2007 roku ich udział w sprzedaży desktopów Acera ma już wynosić 30%.

Analitycy zwracają uwagę na specyficzna strategię Acera, który nie stara się znaleźć dla komputerów SFF niszy rynkowej, tylko postuluje zastępowanie nimi komputerów osobistych normalnych rozmiarów.

Dodaj komentarz