Nowe skanery dla grup roboczych Canon

30 stycznia 2008 0 przez Michał Tomaszkiewicz

Canon Europe wprowadził do sprzedaży skanery imageFORMULA DR-2010C oraz imageFORMULA DR-2510C.

Urządzenia zaprojektowane zostały z myślą o zdecentralizowanym skanowaniu kluczowych dokumentów biznesowych w niewielkich biurach. Nowe modele, pozwalające na przetwarzanie do 1500 stron dziennie, umożliwiają również skanowanie do poczty e-mail lub do pulpitu.

Model imageFORMULA DR-2510C skanuje z prędkością 25 stron lub 50 obrazów na minutę w trybie dwustronnym, natomiast imageFORMULA DR-2010C – z prędkością 20 stron lub 40 obrazów na minutę w trybie dwustronnym. Oba urządzenia są wyposażone w ulepszoną matrycę CIS, dzięki której mogą skanować z taką samą szybkością w czerni i bieli, w skali szarości oraz w kolorze. Nowy typ konstrukcji skanerów sprawia, że są one jednymi z najmniejszych urządzeń w swojej klasie. Nowe modele są również energooszczędne – włączają się i wyłączają wraz z komputerem PC.

Unikatową funkcją obu urządzeń jest możliwość programowania określonych reguł skanowania dla konkretnych zadań. Nowe klawisze funkcyjne JOB pozwalają użytkownikom skanować bezpośrednio do wybranej lokalizacji, w określonym formacie, kolorze i rozdzielczości, za jednym naciśnięciem przycisku.

Oba skanery zapewniają ulepszoną obsługę dokumentów dzięki nowej konstrukcji z nachyloną ścieżką papieru, umożliwiającą przetwarzanie arkuszy o różnej wielkości i grubości, w tym wizytówek, tłoczonych kart oraz dokumentów A3 w trybie folio. Model imageFORMULA DR-2510C oferuje dodatkowo funkcję ultradźwiękowego wykrywania wciągniętych podwójnie kartek.

Nowe urządzenia oferują zaawansowane funkcje przetwarzania obrazu, w tym automatyczne wykrywanie koloru, rozpoznawanie orientacji tekstu, zaawansowaną korekcję tekstu (I&II), pomijanie pustych stron oraz redukcję efektu mory.

Do skanerów imageFORMULA DR-2010C i imageFORMULA DR-2510C dołączone jest oprogramowanie Canon Capture Perfect 3.0, a także obszerny pakiet oprogramowania firm trzecich do zadań takich jak tworzenie dokumentów PDF, wypełnianie dokumentów, OCR oraz wypełnianie wizytówek.