NIGHT EFFECT – nowy telefon Samsunga i Giorgio Armaniego

7 stycznia 2009 0 przez Grzegorz Pietrzak

Giorgio Armani, jeden z czołowych projektantów mody na świecie oraz Samsung Electronics, wiodący producent telefonów komórkowych prezentują najnowszy telefon komórkowy Emporio Armani Samsung o nazwie NIGHT EFFECT. W zeszłym roku producent pomyślnie wprowadził na rynek telefon Giorgio Armani Samsung. Tegoroczny telefon Emporio Armani Samsung NIGHT EFFECT to efekt ponadrocznej współpracy z Giorgio Armanim.

Samsung jest przekonany, że telefon będzie doskonałym wyborem dla młodych osób, dla
których zatarła się już wyraźna granica pomiędzy modą a techniką, a
liczy się przede wszystkim atrakcyjny gadżet elektroniczny.

Osoby, które identyfikują się z marką Emporio Armani to często młodzi
ludzie, którzy uwielbiają nocne życie – spotkania czy imprezy, gdy
jasne światła rozświetlają ulice nowoczesnego miasta i sprawiają, że
przypomina ono olśniewający klub nocny. NIGHT EFFECT to idealny dodatek
dla takich właśnie użytkowników: towarzyskich i modnych. Telefon
posiada szykowny, a jednocześnie "miejski" wygląd, dodatkowo został
zaprojektowany z myślą o łatwej obsłudze i funkcjach muzycznych
– powiedział Giorgio Armani.

Telefon wyróżnia się smukłą sylwetką i niewielkimi wymiarami, lecz
jego prawdziwym znakiem rozpoznawczym jest dioda LED umieszczona z boku
obudowy, która mieni się na czerwono, zielono lub niebiesko za każdym
razem, gdy użytkownik odbiera lub wykonuje połączenie. Źródłem
inspiracji do umieszczenia na obudowie telefonu diody LED były podróże
Giorgio Armaniego do Tokio, gdzie ostatnio otworzył swój autorski
butik, zajmujący 10-piętrowy budynek, Armani/Ginza Tower. Oświetlają go
na zewnątrz oświetlają dekoracyjne lampy w kształcie liści bambusa.

Jeśli miastem świateł jest Paryż, Tokio to miasto neonów. Po zmroku
emanuje naprawdę niesamowitą energią, tak charakterystyczną dla ducha
marki Emporio Armani. Telefon komórkowy NIGHT EFFECT wygląda
olśniewająco i nowocześnie, czego przejawem jest między innymi jego
lśniąca, czarna obudowa
– powiedział Giorgio Armani.

Na efekt prostej i zarazem wyrazistej elegancji telefonu
złożyła się jego smukła sylwetka, miękka i przyjemna w dotyku
klawiatura o paskowanej powierzchni oraz wyświetlacz ze szkła odpornego
na zarysowania. Ukryty głośnik zewnętrzny, umieszczony z tyłu obudowy,
ozdobiony jest wydatnym, metalowym logo marki Emporio Armani.
2,2-calowy wyświetlacz QVGA AMOLED dostarcza użytkownikowi niezwykłych
wrażeń wizualnych za sprawą niespotykanej dotąd skali odcieni i
głębszych, bogatszych barw, które zapewniają wyjątkowo żywy obraz.

Całości dopełniają dodatki takie jak smycz z logo marki Emporio Armani,
stylowa słuchawka ułatwiająca prowadzenie rozmów podczas jazdy, a także
materiałowe etui w kształcie płyty kompaktowej projektu Giorgio
Armaniego.

NIGHT EFFECT ma zachwycić użytkowników zarówno
możliwością słuchania muzyki, robienia zdjęć i kręcenia filmów
wbudowanym aparatem fotograficznym o rozdzielczości 3 megapikseli, jak
i wyposażeniem takim jak standardowe gniazdo słuchawkowe 3,5 mm,
czytnik kart microSD oraz 120 MB pamięci wewnętrznej.

Dodatkowo urządzenie wyposażone jest w modem HSDPA, moduł Bluetooth 2.0 i złącze USB 2.0.

 

 

 

 

 

Telefon NIGHT EFFECT w czarnej wersji kolorystycznej dostępny jest
od stycznia 2009 w punktach sprzedaży detalicznej w cenie sugerowanej przez producenta: 1200 zł.

Szczegółowe informacje dostępne są pod adresem: www.armanisamsungmobile.com.