MSI ma apetyt na boom

27 grudnia 2007 0 przez Michał Tomaszkiewicz

Micro-Star International jest zdania, że sprzedaż firmowanych przez producenta notebooków wzrośnie w 2008 roku o 100%.

Aktualnie MSI jest silne w Turcji i na Ukrainie, gdzie zajmuje miejsca w pierwszej piątce najczęściej kupowanych marek notebooków. Producent mocno akcentuje swoją obecność także w rejonie Azja Pacyfik oraz na Tajwanie.

Komputery przenośne sygnowane własną marką to aktualnie około 60-70% wszystkich notebooków wytwarzanych przez MSI, przy marży wynoszącej nawet 15% na egzemplarzu. W przypadku produkcji dla odbiorców ODM, zysk jest zazwyczaj trzykrotnie niższy.

Teraz producent chce zdecydowanie zwiększyć popularność własnych konstrukcji na całym świecie. Według prognoz, MSI ma nadzieję sprzedać w 2008 roku około 1,8-2 mln notebooków, z czego milion komputerów własnej marki.