W styczniu przyszłego roku Lenovo zamierza
wprowadzić do sprzedaży zupełnie nową linię komputerów przeznaczoną dla
użytkowników indywidualnych.
W skład nowej rodziny wchodzić będą obok komputerów przenośnych także
maszyny stacjonarne. Wprowadzenie nowej linii na rynek ma zbiegać się w
czasie z początkiem wielkiej akcji promocyjnej związanej z letnimi
Igrzyskami Olimpijskimi w Pekinie.
Nie wiadomo zbyt wiele o kształcie nowej linii oraz przyświecających
Lenovo założeniach – przedstawiciele producenta potwierdzają informacje
o pracach, ale odmawiają podawania szczegółowych informacji ze względu
na to, że projekt „wciąż jeszcze kształtuje się”.
Równocześnie z wprowadzeniem na rynek nowej rodziny komputerów Lenovo
zamierza zrezygnować z używania marki IBM i sprzedawać ThinkPady pod
własnym brandem. Lenovo, odkupując dwa lata temu oddział produkujący
komputery osobiste od amerykańskiego producenta, zapewniło sobie prawo
do znakowania ThinkPadów marką IBM do 2010 roku.