Komputronik naprawia w 48 godzin

25 lutego 2007 0 przez Michał Tomaszkiewicz

Od lutego wszystkie serwery produkowane pod marką Geo-Serwer objęte są rozszerzoną opieką serwisową – w
razie wystąpienia awarii reakcja nastąpi w ciągu 4 godzin od zgłoszenia usterki, a naprawa nie później, niż w ciągu 48 godzin.

Pakiet serwisowy dostępny jest dla większości oferowanych modeli serwerów Geo. Pakiety serwisowe są usługą oferowaną dodatkowo, odpłatną i niezależną od gwarancji udzielanej na mocy przepisów kodeksu handlowego. W ramach usługi „Pakiet serwisowy”, klienci mogą wybrać jeden z dwóch dostępnych wariantów.

Pakiet „door-to-door 48h” – w ramach usługi uszkodzony sprzęt, w całości lub jego element, odbierany jest kurierem z siedziby klienta. W ciągu maksymalnie 48 godzin od momentu dostarczenia do serwisu realizowana jest naprawa. Następnie sprzęt dostarczany jest kurierem do siedziby użytkownika, wszystkie przesyłki realizowane są na koszt producenta.

Pakiet „OnSite 48h” – jest to system naprawy wykonywany bezpośrednio w siedzibie klienta. Od momentu zgłoszenia awarii do serwisu, w ciągu 48 godzin dojeżdża serwisant i usuwa usterkę.

Ceny pakietów serwisowych są zróżnicowane i uzależnione od modelu serwera. Czas ważności pakietu serwisowego jest równy okresowi gwarancji serwera. Aby zakupić jeden z pakietów serwisowych, klient musi tego dokonać w ciągu 30 dni od zakupu serwera. Ceny pakietu „door-to-door 48h” rozpoczynają się od kwoty 644 zł brutto, natomiast pakietu „OnSite 48h” od kwoty 1610 zł brutto.