Escobar Fold 2, „zabójca Samsunga Galaxy Fold”, okazał się być Samsungiem Galaxy Fold

Escobar Fold 2 to już drugi model smartfona z elastycznym ekranem pokazanym przez przedsiębiorstwo założone przez kartel narkotykowy Pablo Escobara. Sprzedawany za 399 dolarów telefon okazał się być wartym 2000 dolarów Samsungiem Galaxy Fold w przebraniu.

Escobar Inc. robi co może, żeby usłyszeli o nim potencjalni klienci na całym świecie. Przedsiębiorstwo oskarżyło między innymi Elona Muska o kradzież pomysłu na konsumencki miotacz ognia (sprzedawała je Boring Company), rzuciło też wyzwanie Apple i pokazało telefon Escobar Fold 1, mający pokazać, że twórcy iPhone’a sprzedają „bezwartościową drożyznę”.

Pierwszy smartfon kolombijskiego przedsiębiorstwa okazał się być obrandowanym smartfonem FlexPai, pierwszym na świecie urządzeniem z elastycznym ekranem. Escobar Fold 2 stworzono stosując tę samą taktykę: okazało się, że jest to tak naprawdę Samsung Galaxy Fold oklejony w folię imitującą złoto. Ten sam model, który przez nowy smartfon Escobara miał zostać „zniszczony”.

Tajemnicę kolumbijskich smartfonów rozgryzł youtuber, który postanowił zamówić anonimowo Escobar Fold 1 i przeprowadzić na nim testy. Producent odkrył jego tożsamość i poinformował go, że otrzyma ulepszony model Escobar Fold 2.

Gdy przesyłka dotarła do adresata, ten od razu zauważył, że gdzieś już widział to wzornictwo oraz sposób pracy.

Escobar Fold 2 to Samsung Galaxy Fold sprzedawany za 399 zamiast 2000 dolarów

Fakty nie kłamią: kolumbijskie przedsiębiorstwo sprzedaje jako własne smartfony Samsung Galaxy Fold. Koreański telefon przetestował na ITbiznes.pl Paweł Pilarczyk.

Sprzedawanie taniej zakupionych drożej produktów nie jest zbyt dobrym modelem biznesowym, więc youtuber postanowił zapytać o opłacalność działalności Escobar Inc. u samego źródła.

Otrzymał tam potwierdzenie, że Escobar Fold 2 to w istocie oklejony imitującą złoto folią smartfon Samsunga. Oferowanie go w tak niskiej cenie ma wynikać z faktu hurtowego wykupienia modeli, które nie przeszły testów jakościowych, pochodziły ze zwrotów lub były nadwyżką produkcyjną.

Oferowanie smartfonów z elastycznymi ekranami okazało się też być chwytem marketingowym: Escobar Inc. chciało trafić do przekazów medialnych na całym świecie, co najwyraźniej im się udało.

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x