Drugie wejście Packard Bella

20 lutego 2008 0 przez Michał Tomaszkiewicz

Nowy dystrybutor, nowe plany – Packard Bell oficjalnie odnowił swoją obecność w Polsce.

Podczas „inauguracyjnej” konferencji prasowej przedstawiciele Packard Bella podkreślali europejskie nastawienie producenta. Co prawda PB powstał na początku lat dwudziestych ubiegłego wieku w Stanach Zjednoczonych, aktualnie jednak funkcjonuje w Europie, a jego oferta opracowywany jest w taki sposób, aby trafiała w gusta mieszkańców naszego kontynentu.

 


Sandra Jardeby, Notebook Product Marketing Manager, prezentuje notebooki Packard Bella.

Wyróżnikiem komputerów Packard Bella ma być design, elegancki i stylowy, a zarazem przyciągający wzrok i przebojowy. PB deklaruje, że wszystkie projekty komputerów powstają w wyniku wsłuchiwania się w głosy płynące z europejskich rynków, w tym z Polski. Ma to zapewnić korporacji przewagę nad innymi, skupionymi bardziej globalnie producentami, którzy starają się wypracować na zasadzie kompromisu design atrakcyjny w każdym miejscu świata.

We współpracy z nowym dystrybutorem, którym stał się Incom, Packard Bell zamierza oferować początkowo na rynku kilka modeli komputerów przenośnych. Będą to kierowane do masowego odbiorcy notebooki z ekranami 15,4 cala, a także przeznaczone dla odbiorców mających nieco inne wymagania maszyny klasy DTR oraz sub-notebooki.

Łącznie PB zapowiada obecność czterech modeli w cenie poniżej 3.000 zł (w tym 12-calowy, ultramobilny komputer), 2 w cenie między 3.000 a 4.000 złotych oraz trzy modele limitowanej serii, które oferowane będą w cenie przewyższającej 4.000 zł.

Oprócz komputerów przenośnych, Packard Bell wraz z Incomem zapowiadają wprowadzenie w najbliższym czasie do sprzedaży w naszym kraju zestawów nawigacji satelitarnej GPS oraz dysków zewnętrznych: od najprostszych modeli, do urządzeń pracujących w sieci.

 


Earl Graham, vice president Incom, przedstawia plany wprowadzana na polski rynek produktów Packard Bella.

Wszystkie produkty Packard Bella mają cechować się wspólną stylistyką, tworząc spójnie zaprojektowane zestawy.

Packard Bell zakłada, że w ciągu roku od ponownego „debiutu” w Polsce uda mu się zdobyć 5% lokalnego rynku. W ciągu trzech lat PB chce znaleźć się w piątce producentów sprzedających na naszym rynku największą liczbę notebooków.

Mimo, że proces przejęcia PB przez Acera nie został jeszcze do przeprowadzony do końca, w wydarzeniu – na razie nieoficjalnie – brali także udział przedstawiciele azjatyckiego producenta.