Dell rozwija pomoc techniczną w Kanadzie

6 maja 2006 0 przez Michał Tomaszkiewicz

Rozwój kanadyjskeigo rynku skłania giganta do rozbudowania centrum pomocy technicznej w Ottawie.
Dell zamierza zatrudnić ponad 1500 techników oraz 150 osób odpowiedzialnych za prowadzenie sprzedaży. Decyzja została wymuszona większym niż się spodziewano wzrostem znaczenia korporacji na kanadyjskim rynku. Przedsiębiorstwo posiada obecnie działy pomocy technicznej zlokalizowane w Edmonton i Toronto.

Dell przeciwstawia informacje o planowanych inwestycjach skargom wielu użytkowników ze Stanów zarzucających nadmierny outsourcing usług pomocy technicznej w Indiach. Rozbudowa infrastruktury i nabór nowych pracowników ma udowodnić, że Dell jest dalej bardzo zaangażowany w inwestycje na rodzimym kontynencie. Analitycy zwracają jednak uwagę, że głównym powodem umieszczenia centrum wsparcia technicznego w Kanadzie jest konieczność posługiwania się techników dwoma językami: angielskim i francuskim.

Aktualne badania Forrester Research plasują Della jako jedno z przedsiębiorstw cieszących się największym społecznym zaufaniem.