nowe technologie w biznesie

ITbiznes

Chcesz skontaktować się z naszą redakcją? Pisz na adres: redakcja@itbiznes.pl lub zadzwoń: 511 144 444

Vista lepsza bez Visty

Microsoft walczy ze stereotypami powstałymi wokół Visty – jak się okazało, sceptycy odbierają system pozytywnie jeśli nie wiedzą, że mają do czynienia właśnie z Vistą.

Grupie użytkowników nastawionych negatywnie do Visty Microsoft zademonstrował „nowy system operacyjny”, przedstawiony pod nazwą Mojave. Ponad 90% pozostających wiernymi Windows XP użytkowników miała z kontaktu z Mojave pozytywne wrażenie. Po badaniu Microsoft zdradzał, że pod nazwą Mojave kryła się tak naprawdę Vista.

Zdarzenia były nagrywane i można spodziewać się, że część materiałów zostanie wykorzystana w zbliżającej się kampanii reklamowej mające zachwalać Vistę oraz wzmocnić pozycję platformy Windows w obliczu coraz mocniejszej konkurencji ze strony Apple i Google.

Na kampanię składać ma się warta setki milionów dolarów akcja reklamowa, skierowana do użytkowników indywidualnych; Microsoft zapewnia ponadto bezpłatną pomoc techniczną dla korzystających z Visty małych przedsiębiorstw.

Microsoft jest przekonany, że zła sława Visty wynika jest niezasłużona i wynika z dwóch okoliczności: wczesnych problemów technicznych oraz kampanii reklamowej dyskredytującej Vistę przeprowadzonej przez Apple. Microsoft nie zdecydował się na nią odpowiedzieć wcześniej.

Gigant z Redmond poczuł jednak w końcu, że Apple „przekroczyło cienką linię” i zamierza kontratakować, nawet pomimo braku nowego produktu na rynku.

Udostępnij artykuł
Link do udostępniania
Poprzedni artykuł

Sprzedawcy nie chcą NVIDII

Następny artykuł

Microsoft sponsorem Apache Software Foundation

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przeczytaj także