Polska premiera Microsoft Dynamics CRM 4.0

Microsoft ogłosił wprowadzenie na rynek polskiej wersji systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0.

Jest to zintegrowane rozwiązanie do zarządzania relacjami z klientami, optymalizacji procesów marketingowych, sprzedażowych i obsługi klienta. Rozwiązanie jest również wydajną i skalowalną platformą, na bazie której certyfikowani partnerzy Microsoft realizują wdrożenia w poszczególnych firmach, dopasowując system do specyficznych potrzeb klientów.

W nowej wersji systemu wprowadzono wiele nowych funkcjonalności: wielowalutowość, wielojęzyczność oraz wielofirmowość. Zupełną nowością jest również łatwy w obsłudze i bardzo intuicyjny interfejs użytkownika. Jedną z istotnych cech nowej wersji systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0 jest łatwy w obsłudze interfejs użytkownika. Dzięki niemu, każdy pracownik/użytkownik korzystający z pakietu Microsoft Office, a w szczególności z poczty elektronicznej Microsoft Outlook, jest w stanie bardzo szybko zacząć pracę w systemie CRM.

Wielowalutowość pozwala realizować każdą transakcję w systemie w dowolnie wybranej walucie, a dane można prezentować w walutach stosowanych np. w rozliczeniach danej organizacji. Wielojęzyczność to funkcjonalność zapewniająca firmom z międzynarodowym zespołem możliwość pracy w wielu językach jednocześnie.

Wielofirmowość oznacza możliwość korzystania z jednej instalacji systemu przez wiele firm w ramach np. grupy czy holdingu, przy czym każdy z podmiotów widzi jedynie swoje dane. Dzięki „wielofirmowości”, firmy działające w wielu różnych segmentach rynku mogą korzystać z jednej licencji programu, ale na osobnych bazach. Oznacza to, że poszczególne działy korzystają z tej funkcjonalności systemu CRM tak, jakby pracowały na kilku osobnych systemach CRM. Pozwala to na uzyskanie oszczędności w zakresie administracji infrastruktury informatycznej.

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x