Chatbot K2Bots.AI pomaga LPP w obsłudze klientów

Klienci marek Reserved, Cropp, House, Mohito oraz Sinsay mogą już korzystać z pomocy jaką daje Chatbot K2Bots.AI rozwiązując ich problemy.

Czytaj dalej

Content Authenticity Initiative pozwoli identyfikować przerobione obrazy – prototyp działa w Adobe Photoshop i Behance

Content Authenticity Initiative – nowe narzędzie do Adobe Photoshop i Behance pozwala na analizę autorstwa obrazów i zdjęć.

Czytaj dalej

SAP Customer Data Platform – nowe narzędzie umożliwiające przedsiębiorstwom kontakt z klientami na każdym etapie interakcji

SAP Customer Data Platform poprawia proces obsługi klienta na wszystkich poziomach interakcji – od handlu, marketingu, sprzedaży i usługach.

Czytaj dalej

Lenovo ThinkSmart i narzędzia do aplikacji Zoom do pracy zdalnej

Lenovo ogłosiło współpracę z Zoom Video Communications. ThinkSmart Hub i ThinkSmart View będą oferowane z Zoom Rooms i Zoom for Home.

Czytaj dalej

OnZoom – płatne wydarzenia i Zapps – integracja Zoom z aplikacjami innych firm

Zoom oferuje możliwość wyszukiwania i zarabiania na wirtualnych wydarzeniach – OnZoom i integrację z aplikacjami Asana i Box.

Czytaj dalej