Oprogramowanie HP do monitorowania… Facebooka

Konferencja HP Discover 2011 w Wiedniu obfituje w różne ciekawe premiery. Tym razem HP proponuje narzędzie o nazwie Social Intelligence Solution, które ma służyć do monitorowania wpisów użytkowników w serwisach Facebook i Twitter. Po co? Ma to pomóc firmom śledzić przepływ informacji dotyczących posiadanych przez nie marek czy oferowanych produktów i usług. Oprogramowanie automatyzuje cały proces: śledzi wpisy użytkowników serwisu, ocenia ich nastroje, a także sprawdza kontekst, w jakim pojawiają się te komentarze. Analizując nieusystematyzowane dane, pozwala szybko ocenić reputację marki w danym momencie.

W ramach nowej oferty HP proponuje także cykle warsztatów wyjaśniających, jak firmy mogą wykorzystać serwisy społecznościowe.

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x