Nowe zarządzanie usługami od BMC Software

10 czerwca 2006 0 przez Michał Tomaszkiewicz

BMC jako pierwszy dostawca integruje tradycyjne narzędzia w jednym zintegrowanym rozwiązaniu.
Firma BMC Software, reprezentowana w Polsce przez CompFort Meridian, wprowadziła trzy nowe rozwiązania do zarządzania usługami IT. Zintegrowane rozwiązania BMC automatyzują i integrują cały proces zarządzania usługami IT w przedsiębiorstwach, które chcą lepiej wykorzystywać infrastrukturę informatyczną z perspektywy biznesu.

Nowe rozwiązania BMC to: Closed Loop Client Management; BMC Service Level Management oraz Proactive Incident and Problem Management.

Tom Bishop, CTO BMC Software, powiedział – „Service Management to najbardziej widoczny obszar IT, ponieważ użytkownicy mają z nim bezpośredni kontakt. Nowe rozwiązania BMC integrują kluczowe elementy service desku przy całościowym spojrzeniu na infrastrukturę IT organizacji. Pozwala to na bardziej proaktywne i bardziej przewidywalne zarządzanie usługami IT oraz automatyzację kluczowych funkcji. W efekcie zwiększa się efektywność informatyki w kontekście biznesowym.”