Mobilny Microsoft Dynamics CRM

23 lutego 2008 0 przez Michał Tomaszkiewicz

Microsoft poinformował o wprowadzeniu na rynek serwisu stworzonego przez firmę Logotec Engineering, umożliwiającego mobilne korzystanie z systemu Microsoft Dynamics CRM.

Serwis umożliwia tworzenie mobilnych odpowiedników oprogramowania CRM, dzięki którym użytkownik uzyskuje dostęp do danych za pośrednictwem urządzeń mobilnych wyposażonych w system Windows Mobile. Serwis powstał na bazie platformy Mobile@Connector stworzonej przez firmę Logotec Engineering – certyfikowanego partnera Microsoft Gold Certified Partner.

Serwis działa zarówno z oprogramowaniem Microsoft CRM w wersji 4.0, jak i 3.0, instalowanej lokalnie u klienta lub hostowanej przez partnera. Pobieranie, instalacja i przygotowanie mobilnego rozwiązania zajmuje użytkownikowi kilkanaście minut. Pozwala ono na dostęp do danych przechowywanych w systemie Microsoft Dynamics CRM za pośrednictwem urządzenia mobilnego, bez względu na to, czy użytkownik jest online, czy offline. Rozwiązanie zachowuje wszelkie modyfikacje systemu CRM.

Rejestracja w serwisie zajmuje zaledwie kilka minut i odbywa się automatycznie. W tym czasie rozwiązanie zostaje pobrane do urządzenia mobilnego, a następnie skonfigurowane zgodnie z konfiguracją źródłowego systemu CRM. Wszystkie dokonywane w systemie Microsoft Dynamics CRM zmiany są automatycznie dostępne również w aplikacji mobilnej. Rozwiązanie zapewnia pełną synchronizację, bez względu na to, czy użytkownik korzysta z połączenia przewodowego czy bezprzewodowego.