Microsoft szuka nowych sposobów na sprzedaż Office

Microsoft poszukuje nowych kanałów dystrybucji dla swojego pakietu aplikacji biurowych.

Prace nad nowymi modelami dystrybucji trwają według słów Microsoft od dwóch lat, korporacja nie jest jednak za bardzo skłonna do dzielenia się wynikami swoich prac.

Wiadomo, że w grę wchodzi ofiarowanie użytkowania pakietu za nasadzie pre-paid, metoda szykowana dla rynków wschodzących. Microsoft może także pracować nad wersją online oprogramowania Office, a także nad edycją adware, która w zamian za wyświetlanie reklam może kusić niższą ceną.

W pierwszym kwartale 2007 roku pakiet Office dostarczył Microsoft przychody w wysokości 4,8 mld dolarów. Rok wcześniej sprzedaż oprogramowania biurowego przyniosła 3,6 mld dolarów.

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x