Microsoft Office 365 już dostępny

Microsoft oficjalnie ogłosił dostępność nowego pakietu Office 365, umożliwiającego pracę w chmurze. Oprogramowanie można testować bezpłatnie przez 30 dni, rejestrując się na stronie www.office365.com.

Office 365 jest dostępny w 40 krajach (również w Polsce) i łączy Microsoft Office, SharePoint, Exchange oraz komunikator Lync. Pakiet zapewnia m.in. jednoczesną pracę wielu osób nad jednym dokumentem, synchronizację poczty z telefonami komórkowymi, ochronę poczty przed spamem. Ma także panel administracyjny do zarządzania zasobami i kontami użytkowników. Wszystkie składniki pakietu dostępne są w chmurze, która nie wymaga instalacji oprogramowania oraz dbania o aktualizacje, za niewielką miesięczną opłatą. Od kwietnia nowe oprogramowanie było testowane przez 200 tys. firm z całego świata. Według Microsoftu, firmy używające Office 365 wskazują na zwiększenie produktywności przy redukcji kosztów sięgających nawet 50 procent.

W związku z rozpoczęciem sprzedaży Office 365, Microsoft buduje sieć partnerów, w tym integratorów, dostawców oprogramowania i resellerów. Obecnie to około 20 dostawców, którzy dostarczą pakiet swoim klientom, łącznie z innymi usługami, jak hosting, praca w chmurze, usługi finansowe, usługi mobilne. W Polsce takim dostawcą jest Central Europe On-Demand.

Office 365 jest dostępny w wielu wersjach, by dopasować go do potrzeb firm różnej wielkości. Miesięczny koszt użytkowania pakietu to 2-27 USD za jednego użytkownika (usługa Google Docs dla firm kosztuje 50 USD rocznie). Cena pakietu Microsoftu dla małych firm wynosi 6 USD miesięcznie, a dla dużych firm jest bardziej zróżnicowana, bo obejmuje różne opcje. Jednakże każda oferuje zestaw zabezpieczeń oraz wsparcie 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x