Microsoft – 500 mln na reklamy i konkurencję z rywalami

18 marca 2006 0 przez Piotr Bulski

Microsoft chce przeznaczyć pół miliarda dolarów na kampanię skierowaną do odbiorców biznesowych. Działania marketingowe mają promować programistyczne rozwiązania giganta. Akcja zapowiedziana niedawno w Nowym Jorku przez samego Steve’a Ballmera, CEO Microsoftu, skierowana jest na tych samych klientów, którzy znajdują się w polu zainteresowania firmy IBM. Najnowsze oprogramowanie firmy, w tym system biurowy Office jak i rozwiązania Windows Mobile pozwolić mają pracownikom firm na pracę z zadaniami, za których to realizację konkurencja każe sobie płacić. Zapowiedzianą w czwartek akcję podkreślono obszernymi, zamieszczonymi w gazetach The New York Times i The Wall Street Journal ośmiostronicowymi reklamami z hasłem kampanii „people ready”. Akcja objąć ma zarówno nadchodzący system operacyjny Microsoftu, Windows Vista, jak i nowe wersje oprogramowania serwerowego czy narzędzi Office (2007).

IBM to drugi co do wielkości producent oprogramowania i jednocześnie najpoważniejszy, pisze agencja Xinhua, rywal Microsoftu na polu, na którym skupić zamierza się firma.

Nowe produkty Microsoftu mają pomóc biznesowym odbiorcom w redukcji kosztów, zwiększeniu produktywności pracowników i wpłynąć na dynamikę innowacji.