Comarch Survey Management do budowania ankiet

4 sierpnia 2011 0 przez Marcin Kaczmarek

Comarch wprowadza do swojej oferty narzędzie Survey Management do budowania ankiet, które mogą być udostępniane klientom w dowolnych aplikacjach internetowych, np. na portalu firmy czy w aplikacji do bankowości internetowej.

Według badań, każdego roku przeciętna firma traci 15-30% swoich klientów, nie znając powodów tej straty. Najłatwiej można temu zapobiec, regularnie badając zadowolenie klientów, do czego służy właśnie Comarch Survey Management. To prosty w użyciu internetowy edytor formularzy służący do budowania ankiet z wykorzystaniem techniki "przeciągania i upuszczania" elementów. Rozwiązanie pozwala na tworzenie dowolnych typów ankiet, począwszy od prostych jednostronicowych sondaży, po złożone wieloetapowe kreatory.

Nową ankietę można stworzyć wykorzystując gotowe szablony, a następnie uruchomić ją w każdym z posiadanych kanałów komunikacji z klientem, jak strona WWW czy e-mail. Wyniki ankiet prezentowane są w formie raportów zawierających wykresy. Narzędzie pozwala na eksport danych do wielu popularnych formatów w celu ich dalszej analizy w zewnętrznych aplikacjach.


Źródło: e-mail