Cisco prezentuje innowacje w platformie Webex

Podczas konferencji WebexOne firma Cisco ogłosiła wprowadzenie innowacji w platformie Webex, które pomogą płynnie pracować w grupach. Zapewnią także zupełnie nowy komfort użytkowania pracownikom i klientom. Odbywająca się w dniach 8-9 grudnia konferencja WebexOne to najważniejsze wydarzenie organizowane przez Cisco, poświęcone współpracy w środowisku cyfrowym. Biorą w nim udział liderzy opinii, klienci i partnerzy, a tematem jest przyszłość pracy.

Webex od dawna pomaga pracownikom w zachowaniu produktywności, bez względu na miejsce, z którego wykonują swoje obowiązki. Od wybuchu pandemii, Webex umożliwia działanie nie tylko firmom. Jest również wewnętrzną platformą dla rządów, które mogą dzięki niej zdalnie zarządzać państwem; dla lekarzy, którzy mogą w bezpieczny sposób kontaktować się z pacjentami; a także dla nauczycieli, którzy są w stanie prowadzić nauczanie zdalne.

Webex Desk Camera
Kamera biurkowa Webex

Najnowsze innowacje zapowiadane są w czasach, gdy firmy na całym świecie przygotowują się do „hybrydowego” modelu pracy w postpandemicznej rzeczywistości, w którym pracownicy będą częściej przeplatać pracę w biurach z pracą zdalną. Cisco przedstawia jasną wizję tego, w jaki sposób technologia może pomóc klientom już dziś przygotować się na przyszłość i stworzyć przyjazne środowisko dla wszystkich. Zaprezentowane innowacje to, między innymi:

Całkowicie nowy Webex

Zupełnie nowa aplikacja Webex, dostępna już dziś, zapewnia bezpieczną przestrzeń do utrzymywania kontaktu i załatwiania spraw. Umożliwia wykonywanie rozmów, organizowanie spotkań i przesyłanie wiadomości przy pomocy jednej aplikacji. Ponad 50 ogłoszonych dzisiaj innowacji można podzielić na trzy główne kategorie: ułatwioną pracę grupową, inteligentną pracę w modelu hybrydowym oraz inteligentną obsługę klienta. Wszystkie z nich opierają się na najwyższej jakości zabezpieczeniach oraz funkcjach ochrony prywatności. Nowości obejmują między innymi:

  • redukcję szumów i poprawę jakości mowy,
  • transkrypcję i napisy,
  • rejestrację najważniejszych momentów i podjętych decyzji,
  • ulepszone układy ekranu wideo i Webex Huddle (umożliwia zorganizowanie spontanicznych spotkań jednym kliknięciem),
  • wiele funkcji opartych na sztucznej inteligencji w obszarze wysyłania wiadomości i nowe możliwości w połączeniach głosowych.
  • nowe funkcje w obszarze analityki (People Insights, w których wykorzystano Webex Graph). Umożliwiają one personalizację analiz i rekomendacji dla osób, zespołów i firm.

Cisco ogłosiło również inne nowe funkcje Webexa, które zostaną udostępnione w najbliższych miesiącach: 

  • wprowadzenie tłumaczenia w czasie rzeczywistym w dziesięciu różnych językach.
  • funkcja udostępniania prezentacji, wideo lub aplikacji jako dynamicznego tła z nałożonym obrazem osoby wypowiadającej się.
  • funkcja analizy gestów podczas spotkań w oparciu o technologię rozpoznawania ruchu ciała. W praktyce oznacza to m.in., że użytkownik, któremu podoba się prezentacja może dać temu wyraz podnosząc kciuk w górę. Sztuczna inteligencja zaprezentuje to w formie wirtualnej pozostałym uczestnikom spotkania.
  • wkrótce, za pośrednictwem Cisco Webex, będzie można organizować spotkania dla nawet 100 000 osób, dzięki nowej natywnej transmisji na żywo Webex Events. Więcej informacji na naszym blogu: https://blogs.cisco.com/collaboration/welcome-to-the-all-new-webex.

Na konferencji zaprezentowane zostały nowe urządzenia oraz funkcje aplikacji należących do całego ekosystemu Webex. Więcej o nich można dowiedzieć się tutaj.

Dodaj komentarz