CA przyspiesza szeroką akceptację ITIL

2 lipca 2006 0 przez Michał Tomaszkiewicz

CA wprowadza szeroką ofertę nowych technologii, usług i programów szkoleniowych, których celem jest wsparcie klientów w bardziej efektywnym wdrażaniu i automatyzowaniu najlepszych praktyk ITIL (IT Infrastructure Library). Nowe rozwiązanie, CA Service Management Accelerator, pozwoli organizacjom IT obniżyć koszty, poprawić poziom usług i lepiej dopasować IT do potrzeb biznesowych. Będzie to możliwe dzięki ujednoliceniu i uproszczeniu działań w ramach procesów ITIL.

„Dzięki oprogramowaniu, usługom i partnerstwu z CA, inicjatywa ITIL pomogła nam sprostać surowym wymogom przepisów HIPAA i SOX oraz osiągnąć wyższą efektywność operacyjną. Jest to niezwykle istotne, w świetle malejących refundacji dla służby zdrowia” – powiedział Fran Findley, analityk zarządzania projektami, Information Services, MultiCare – „Dzięki rozwiązaniu CA Service Management Accelerator, będziemy dalej automatyzować nasze procesy ITIL, aby zoptymalizować mechanizmy reakcji na potrzeby biznesowe i zmniejszyć koszty operacyjne”.

Rozwiązanie CA Service Management Accelerator korzysta z bogatego pakietu technologii ITIL, jakimi dysponuje CA, w tym z najbardziej kompletnego w branży zestawu rozwiązań do automatyzacji procesów ITIL, a także z licznych doświadczeń CA w zakresie wsparcia i wdrożeń. Zostało zaprojektowane w taki sposób, aby możliwe było jego przystosowanie do określonych potrzeb klientów, wynikających z względnej złożoności ich środowisk usługowych, skali działalności na polu IT i stopnia, w jaki zautomatyzowali już procesy ITIL.