Bohaterowie już w Warszawie

28 lutego 2008 0 przez Michał Tomaszkiewicz

Polska premiera Heroes Happen Here równoczesna ze światową – w taki sposób Microsoft podkreślił, jak ważny jest dla niego polski rynek.

Bezpośrednio po zakończeniu transmitowanej na żywo premiery z Los Angeles, za przedstawianie trzech nowych produktów – Windows Server 2008, Visual Studio 2008 oraz SQL Server 2008 – zabrał się Marek Roter, Dyrektor Generalny polskiego oddziału Microsoft.

„Zaprezentowane podczas dzisiejszej premiery nowe produkty Microsoft były bardzo wyczekiwane przez polskie przedsiębiorstwa. Dlatego jeszcze przed premierą umożliwiliśmy naszym najważniejszym klientom i partnerom zapoznanie się z nimi. Produkty te są już dostępne w Polsce i trwają ich pierwsze wdrożenia. Aby uatrakcyjnić ofertę i zwiększyć jej dostępność, współpracujemy również z globalnymi partnerami – firmami Intel, Dell, Fujitsu-Siemens, Citrix i Quest. Podjęliśmy również intensywne działania, które mają na celu rozpowszechnienie wiedzy na temat nowych produktów. W kampanii edukacyjnej i spotkaniach, które odbywają się w największych miastach Polski biorą udział nasi klienci i partnerzy. Mają oni możliwość zapoznania się z nowymi rozwiązaniami i ich funkcjonalnością” – oświadczył Roter.

 

Plany są ambitne: Microsoft zapowiada zorganizowanie w ciągu dwóch miesięcy 436 spotkań dla klientów i partnerów: 4 spotkania dla partnerów handlowych i ISV, 6 spotkań dla klientów, 151 spotkań dla informatyków i programistów oraz 275 szkoleń prowadzonych przez autoryzowane ośrodki szkoleniowe Microsoft.

Korporacja chwali się, że nowe produkty zostały bardzo ciepło przyjęte przez rynek: w dniu premiery istniały już 32 w pełni funkcjonalne rozwiązania stworzone z wykorzystaniem nowych produktów; w tym w tak potężnych instytucjach, jak PKO BP.

Z witryny MS pobrano 9 tysięcy wersji ewaluacyjnych premierowych produktów, 89 klientów zgłosiło się do uczestnictwa w lokalnym programie testowym wdrażania Windows Server 2008.

Więcej informacji na temat konferencji i szkoleń można znaleźć na witrynie www.heroeshappenhere.pl.

 

Premiera nowych produktów Microsoft przyciągnęła do Warszawy Tomasza Bochenka, dawnego Dyrektora Generalnego Microsoft Polska, obecnie wiceprezesa ds. Sprzedaży i marketingu w Europie Środkowej i Wschodniej. Bochenek zaznaczył, że Polska jest drugim co do wielkości rynkiem w naszym regionie, ustępując jedynie Rosji.