ATM: Rozwój sieci partnerskiej dla Atmosfery

16 kwietnia 2009 0 przez Grzegorz Pietrzak

W związku z dużym zainteresowaniem platformą Atmosfera, firma ATM S.A. postanowiła stworzyć system sprzedaży aplikacji Service Desk poprzez sieć partnerską. Umożliwi to dostęp do rozwiązań Atmosfery średnim i małym przedsiębiorstwom. ATM oferuje również system szkoleń i wsparcia przy pierwszych wdrożeniach dla firm z sieci partnerskiej.

W ciągu ostatnich dziesięciu lat systemy Service Desk z rodziny
Atmosfery, oferowane przez firmę ATM S.A., zostały z powodzeniem
wdrożone w wielu organizacjach. Rozwiązania okazały się skuteczne nie
tylko w dużych działach IT, ale również w zarządzaniu innymi segmentami
firm. Atmosfera ma na koncie sto procent sukcesów, jeżeli chodzi o
wdrożenia, podczas kiedy standard światowy wynosi siedemdziesiąt
procent. ATM S.A. jako jedyna spółka w Polsce może poszczycić się
aplikacjami zgodnymi ze standardami ITIL (Information Technology
Infrastructure Library), czyli swoistym kodeksem postępowania dla
działów IT, określającym jak skutecznie i efektywnie oferować usługi
informatyczne. Zgodność z ITIL potwierdza certyfikat Pink Verify
nadawany przez niezależną organizację Pink Elephant.

Atmosfera jest produktem ustandaryzowanym, co umożliwia szybkie
wdrożenia (przewidywany czas wdrożenia wynosi miesiąc), przy zachowaniu
możliwości indywidualnego dostosowania aplikacji do potrzeb konkretnej
firmy. ATM gwarantuje partnerom szerokie wsparcie zarówno w dziedzinie
szkoleń dla osób zajmujących się wdrożeniami, jak i dla działów
sprzedaży i marketingu. Szkolenia te kończą się egzaminem i otrzymaniem
certyfikatu. ATM oferuje także pomoc w działaniach marketingowych,
dostarcza materiały promocyjne, portal partnerski oraz wsparcie przy
organizacji kampanii reklamowej.

 

Więcej informacji na temat rozwiązań z rodziny Atmosfery znajdują się pod adresem: www.atmosfera.com.pl.


Źródło: ATM