ZNAK Centrum Komputerowe: kolejna ofiara kryzysu – sieć w stanie likwidacji

"ZNAK Centrum Komputerowe powstało pod koniec 2000 roku. W czasie niekorzystnej koniunktury gospodarczej wydawać by się mogło, że przy istnieniu olbrzymiej konkurencji w branży IT nic już zrobić się nie da, przynajmniej na większą skalę. Oczywiście byłoby to błędne założenie." – czytamy na stronie internetowej ZNAK Centrum Kumputerowe – jednej z większych sieci sklepów komputerowych w Polsce. Niestety, "założenie" przestało być błędne w zeszłym miesiącu – ZNAK złożył do sądu wniosek o upadłość z likwidacją. Poniżej zamieszczamy komunikat zarządu spółki.

"Informujemy, że dnia 2009,03,03 ZNAK Centrum Komputerowe Sp. z o.o. złożyło do sądu wniosek o upadłość z likwidacją.

Powodem była nieustannie spadająca sprzedaż od października 2008 roku, która w lutym 2009 roku osiągnęła ok. 50% sprzedaży z roku 2008, co przełożyło się na to, że ZNAK Centrum Komputerowe Sp. z o.o. nie było wstanie zarobić na koszty związane z prowadzeniem firmy. Szybkość negatywnych zmian związanych z poziomem sprzedaży nie pozwoliła na dokończenie procesu restrukturyzacji i dostosowanie kosztów do zysków. Ze względu na fatalną sytuację związaną z kryzysem nie udało się nam pozyskać inwestora ani wynegocjować dodatkowych warunków w bankach i u dostawców co doprowadziło do utraty płynności finansowej i uniemożliwiło zakupy a tym samym sprzedaż.

W chwili obecnej przebiega proces likwidacji firmy i jesteśmy zmuszeni prosić Państwa o cierpliwość w sprawie serwisów czy odbioru sprzętu. Za ok. półtora tygodnia będziemy po kolei realizowali w miarę możliwości serwisy oraz inne nie załatwione sprawy.

Sprawy serwisów, które są w trakcie realizacji prosimy zgłaszać na poniższe e-maile:
Poznań: serwispoznan@znak.pl
Warszawa: serwiswawa@znak.pl
Gdańsk: serwisgdansk@znak.pl
Zakupy internetowe: serwispoznan@znak.pl

Koniecznie prosimy w tytule e-maila dopisywać nr zlecenia oraz nazwę zgłaszanego towaru opisanego na zleceniu.

Zgłoszenia sprzętu, który się uszkodził a nie został do nas dostarczony a chcilibyście Państwo aby został naprawiony (tylko towar zakupiony u nas):

serwisznak@znak.pl – prosimy załączyć skan dowodu zakupu oraz gwarancji

Jeżeli ktoś z Państwa wpłacił pieniądze na nasze konto lub w sklepie i nie odebrał towaru, lub Państwa towar został w jednym z naszych sklepów to prosimy wysyłać wiadomość na platnosci@znak.pl z dopiskiem: Prośba o zwrot: (np. wpłaconego zadatku, towaru itp.) oraz załączyć skan potwierdzenia dokonania płatności lub przyjęcia towaru.

Ze względu na bardzo trudną sytuację w której się znaleźliśmy trudno będzie się z nami skontaktować telefonicznie, gdyż obecnie kumulują sie setki spraw i nie jesteśmy w stanie sprostać Państwa oczekiwaniom chociaż przez 8 lat działalności firmy dawaliśmy z siebie 110%, aby zdobywać Państwa zaufanie.

W trybie późniejszym (2-3 tygodnie) będziemy po kolei kontaktować się z Państwem i wyjaśniać wszystkie sprawy.

Z poważaniem i przeprosinami za zaistniałą sytuację
Zarząd ZNAK Centrum Komputerowe Sp. z o.o."

 

znak poznan

Komunikat przeczytać można na stronie internetowej znak.pl.

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x