Xerox tworzy CareAR Software Business

Xerox Holdings Corporation ogłasza utworzenie CareAR – firmy, która łączy CareAR, Inc., DocuShare i XMPie w ramach jednej spółki CareAR Holdings. Platforma usługowa CareAR, łączy system zarządzania treścią DocuShare, platformę cross-media XMPie i sztuczną inteligencję Xerox PARC Alto AI. Ma ona wspierać pracowników serwisu narzędziami wizualnymi i dostępem do danych.

Dziś są one niezbędne do świadczenia usług dla pracowników serwisu i klientów końcowych. Jednocześnie obniżają one koszty operacyjne i emisję gazów cieplarnianych. Podstawą nowej platformy CareAR jest technologia rzeczywistości rozszerzonej, którą firma Xerox uzyskała dzięki przejęciu firmy CareAR, Inc. Integruje się ona z usługą ServiceNow Field Service Management i umożliwia technikom serwisowym korzystanie z wiedzy bardziej doświadczonych pracowników. Dzieje się tak dzięki instrukcjom dostarczanym na żywo za pomocą rzeczywistości rozszerzonej. Platformę zaprojektowano tak, aby była niezależna od branży i bezproblemowo integrowała się z ServiceNow. Technologia rozszerzonej rzeczywistości zmienia jednocześnie ekosystem świadczenia usług i odpowiada na kluczowe wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem i wsparciem pracowników.

Xerox i rzeczywistość rozszerzona

Xerox zapewnił firmie CareAR możliwości. Potrzebują ich branże intensywnie korzystające z usług, z instrukcjami w czasie rzeczywistym, narzędziami wizualnymi i dostępem do danych na wyciągnięcie ręki każdego użytkownika. Wszystko to napędzane przez predykcyjną sztuczną inteligencję. Tworząc platformę, która jest intuicyjna dla pracowników, oraz dzięki inwestycjom ServiceNow, wierzymy, że CareAR zdefiniuje i rozwinie kategorię Service Experience Management. Zrewolucjonizuje też branże w czasie, gdy jest to najbardziej potrzebne — powiedział wiceprezes i dyrektor generalny Xerox, John Visentin.

CareAR Xerox 1 rzeczywistość rozszerzona

Nasi klienci nigdy tak pilnie nie potrzebowali przepływów pracy, które zapewniają większą wydajność operacyjną. Zapewnią też lepsze wyniki klientom i ochronę środowiska oraz większe bezpieczeństwo. Nasza inwestycja odzwierciedla nasze przekonanie, że CareAR ma potencjał dostarczania światowej klasy rzeczywistości rozszerzonej na poziomie korporacyjnym. Klienci korzystający z tej metody przez platformę ServiceNow mogą lepiej zdalnie radzić sobie z problemami, przyspieszając czas ich rozwiązywania. Zmniejszają też potrzebę kosztownych wizyt na miejscu, co również znacznie zmniejsza emisje dwutlenku węgla. Razem zapewniamy potężne usługi dla przedsiębiorstw w nowym świecie pracy — powiedział John Ball, starszy wiceprezes ds. przepływów pracy klientów w ServiceNow.

Szefem CareAR będzie Steve Bandrowczak, prezes i dyrektor operacyjny Xerox. Obok niego zasiądzie Sam Waicberg, pierwotny założyciel Care, Inc.

Żródło: informacja prasowa

Dodaj komentarz