Wyniki badań telefonii IP

Spółka Genesys przedstawiła wyniki najnowszych badań dotyczących użytkowania internetowej telefonii IP. Ankieta należy do programu Contact Center Realities” („Realia centrum kontaktowego”), który jest regularnie przeprowadzany przez Genesys i dotyczy najważniejszych zagadnień, istotnych dla struktur obsługi klienta. Ostatnie wyniki badań wykazały, że większość działów zajmujących się obsługa klienta, zamierza w ciągu trzech najbliższych trzech lat zainwestować w telefonię IP.
Po przeanalizowaniu wyników badań wyciągnięta na ich podstawie szereg wniosków dotyczących telefonii IP. Z przeprowadzonej Ankiety wynika, że większość respondentów wskazuje zalety rozwiązania Open IP. Spodziewa się również w najbliższych latach zainstalowania technologii z zakresu kontaktów z klientami. 60% badanych spodziewa się wprowadzić telefonię IP przynajmniej w jednym centrum obsługi klienta w ciągu roku, a 82% – w ciągu dwóch lat. Ankieterzy nie przewidują wprowadzenia kompleksowej wymiany infrastruktury teleinformatycznej.

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x