Wirtualny operator, nierzeczywiste sukcesy?

20 lutego 2007 0 przez Michał Tomaszkiewicz

Po dwóch miesiącach funkcjonowania mBank mobile wydał 15 tysięcy kart SIM – tylko jedna trzecia z klientów korzysta z usług telefonicznych regularnie.


Do końca bieżącego roku mBank planuje zdobyć 160 tysięcy klientów. Wirtualny operator potrzebuje przyspieszenia – jeśli tempo pozyskiwania nie zwiększy się, „niedobór” użytkowników może sięgnąć liczby 70 tysięcy.

Receptą na przyciągnięcie nowych klientów ma być rozszerzenie oferty. Do końca marca mBank mobile chce oferować usługę bezprzewodowego dostępu do Internetu, operator zastanawia się jeszcze nad sposobem rozliczeń oraz kredytowaniem modemów dostępowych.

Zmieni się też najprawdopodobniej cennik operatora, który według analityków może być zbyt mało atrakcyjny, szczególnie dla obecnych klientów usług finansowych mBanku, którzy mają być mocniej premiowani.