Według Google nasz krajowy rynek internetu wart jest 7 mld $

23 marca 2009 0 przez Grzegorz Pietrzak

Prezes Google na region EMEA poinformował w poniedziałek, że polski
rynek internetu jest wart 7 mld dolarów, natomiast rynek internetowej
reklamy – prawie 1 mld dolarów. Według Arory, polski rynek internetu ma
charakteryzować się niemal 50-procentową penetracją. Podkreślił też, że
z punktu widzenia reklamy, Polska jest rynkiem bardzo urodzajnym.
Arora powiedział podczas poniedziałkowej konferencji dotyczącej innowacji i rozwoju internetu, że w najbliższej
dekadzie do 4,5 mld ludzi dołączy kolejny miliard osób podłączonych do sieci stacjonarnych i mobilnych.

 

Dzisiaj internet ma wpływ na reklamę, media, telewizję i wydawnictwa.
(…) Firmy, które nie zaadaptują się do korzystania z internetu, będą
wyeliminowane z rynku
– dodał.