Viiv i vPro odchodzą w cień

Intel zaczyna godzić się z porażką inicjatywy wprowadzenia na rynek marek Viiv i vPro – począwszy od nowego roku, platformy nie będą już szeroko promowane.

Po oszałamiającym sukcesie Centrino, Intel postanowił postawić na dywersyfikację oferty i stworzył nowe platformy: Viiv dla domowych centrów rozrywki oraz vPro dla komputerów korporacyjnych. Nowe produkty nie spotkały się jednak z oczekiwanym przyjęciem na rynku.

Intel postanowił wycofać się z promowania obu platform i skoncentrować się na budowaniu marki Core oraz Centrino. Viiv oraz vPro przeżyją tylko na naklejkach z logo procesorów Core, wyróżniających maszyny kierowane do poszczególnych grup odbiorców.

Intel chce się skoncentrować na tworzeniu jak najsilniejszej marki Core i na promowaniu procesorów będą skupiały się jego działania marketingowe.

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x