Veracomp usprawnia system sprzedaży przez Internet

12 sierpnia 2007 0 przez Michał Tomaszkiewicz

Veracomp, specjalizowany dystrybutor rozwiązań informatycznych, wprowadził 14 nowych funkcjonalności do swojego systemu sprzedaży przez Internet.


System ten o nazwie V-ZAM jest platformą typu B2B (business-to-business), która umożliwia handel elektroniczny między dystrybutorem a jego partnerami handlowymi – firmami informatycznymi, integratorami systemów IT i sklepami
komputerowymi. V-ZAM jest nie tylko narzędziem do realizacji zakupów w sieci, ale i źródłem informacji handlowych i biznesowych. Zawiera katalogi produktów, cenniki, stany magazynowe, historię zamówień, płatności, przyznany limit kredytowy, informacje na temat statusu zamówień i stopnia ich realizacji.


Teraz system ten został wzbogacony o nowe możliwości, które ułatwią firmom planowanie zakupów i składanie zamówień oraz usprawnią zarządzanie dokumentami finansowymi. Udoskonalona też została obsługa serwisowa online. Wzmocniono również bezpieczeństwo transakcji i poprawiono ergonomię systemu.


Dzięki nowych funkcjom firmy IT składające zamówienia w systemie handlu elektronicznego Veracomp uzyskają m.in. dostęp do informacji o planowanych dostawach produktów. Przy zamówieniu produktu system automatycznie wyświetli dane na temat dodatkowych akcesoriów, które w połączeniu z produktem podstawowym mogą stanowić kompletne rozwiązanie. Dziś z poziomu systemu można się też kontaktować bezpośrednio z menedżerami produktów i analitykami finansowymi Veracomp. W systemie wprowadzono również ułatwienia w wystawianiu i wyszukiwaniu faktur.