Veracomp trzeci w Polsce

19 maja 2006 0 przez Michał Tomaszkiewicz

44 procent badanych sklepów komputerowych i integratorów IT wskazało firmę Veracomp jako źródło regularnych zakupów.
Badanie pt. „GfK Channel Survey IT – Polska; Fakty i liczby dotyczące dystrybutorów i specjalistów z branży IT w 2005 roku” przeprowadziła firma badawcza GFK Polonia. W analogicznym badaniu za rok 2004 Veracomp zajmował czwartą pozycję w rankingu kluczowych dystrybutorów IT.

GFK Channel Survey IT jest europejskim badaniem kanału sprzedaży IT. W Polsce po raz pierwszy zostało zrealizowane w 2004 roku. Celem badania przeprowadzonego wśród specjalistów IT (sklepów komputerowych i integratorów systemów) jest m.in. zidentyfikowanie głównych graczy na rynku dystrybucji IT oraz określenie szans, zagrożeń i prognoz rozwoju dla tego segmentu. Raport „GfK Channel Survey IT – Polska; Fakty i liczby dotyczące dystrybutorów i specjalistów z branży IT w 2005 roku” został przeprowadzony na jesieni 2005.

GfK Polonia zajmuje trzecie miejsce w rankingu agencji badawczych w Polsce. W 2004 roku osiągnęła obroty w wysokości 38,5 miliona złotych (2003: niemal 34 miliony złotych). Zatrudnia 123 osoby. Prowadzi badania w zakresie: ConsumerScan, Healthcare, Retail and Technology, Media, Custom Research.