TP dla ING Banku Śląskiego

Telekomunikacja Polska przy współpracy z firmą NextiraOne stworzyła sieć łączności dla 330 placówek ING Banku Śląskiego.

Kontrakt obejmował wykonanie sieci głosowej i transmisji danych w technologii VoIP oraz łączy ISDN. To największe w Polsce przedsięwzięcie dotyczące budowy sieci głosowej dla klienta biznesowego. Wszystkie placówki ING Banku Śląskiego połączone zostały w sieć korporacyjną obsługującą ponad 5000 użytkowników. Uzyskali oni dostęp do takich usług jak: rozpoznawanie abonenta w sieci, praca grupowa, nadzór linii czy korzystanie ze wspólnych zasobów danych.

„Sieć tworzona dla ING Banku Śląskiego była dla nas prestiżową inwestycją ze względu na geograficzną rozległość projektu i
nowatorstwo technologii oraz wymagania postawione przez klienta. To kolejny przykład, że TP jest partnerem biznesowym, który spełnia oczekiwania klientów i tworzy produkty dopasowane do ich potrzeb” – powiedział Leszek Hołda, dyrektor ds. klientów kluczowych w Telekomunikacji Polskiej.

System łączności ING Banku Śląskiego został objęty centralnym systemem zarządzania i taryfikacji z dostosowanym planem numeracyjnym, wykorzystującym jeden rodzaj oprogramowania dla całej sieci. Wszystkie placówki zostały połączone w jednorodną korporacyjną sieć prywatną, zapewniającą m.in. kierowanie ruchem do sieci WAN i sieci Telekomunikacji Polskiej czy korzystanie z usługi grupa biznesowa TP net. Do zalet systemu należy też obsługa protokołu SIP w łączności publicznej, obsługa nowoczesnych aparatów Alcatel-Lucent IP Touch, korzystanie z aplikacji XML czy integracja poczty głosowej z systemami poczty elektronicznej.

Dodaj komentarz