The Kraft Heinz NotCompany wykorzysta AI do tworzenia nowych produktów

The Kraft Heinz NotCompany to połączenie giganta rynku produktów spożywczych ze startupem z branży spożywczej. Firmy stworzyły partnerstwo, aby wykorzystać sztuczną inteligencję do tworzenia nowych produktów. Spółka joint venture skupi się na przeprojektowaniu globalnej produkcji żywności i zapewnienie postępu w kierunku bardziej zrównoważonej przyszłości.

„Wspólne przedsięwzięcie z TheNotCompany jest kluczowym krokiem w transformacji naszego portfolio produktów i ogromnym dodatkiem do naszych możliwości projektowania marki w stosunku do wartości. Pomaga realizować naszą wizję oferowania konsumentom lepszych, ekologicznych i smaczniejszych produktów. Wierzymy, że technologia, którą wprowadza NotCo, rewolucjonizuje tworzenie pysznej żywności roślinnej z prostszymi składnikami” – powiedział Miguel Patricio, dyrektor generalny Kraft Heinz.

Czym jest TheNotCompany?

TheNotCompany jest startupem z branży spożywczej i szybko rozwijającym się liderem technologii żywieniowej. NotCo wprowadziło na rynek produkty, w tym NotMilk, NotBurger, NotMeat, NotIceCream, NotChicken i NotMayo.

Oferuje swoje produkty w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Brazylii, Argentynie, Chile, Meksyku, Peru i Kolumbii. W ciągu mniej niż pięciu lat uzyskał status jednorożca z wyceną 1,5 miliarda dolarów.

Ostateczną misją NotCo jest całkowite zastąpienie żywności pochodzenia zwierzęcego, a co za tym idzie odwrócenie szkód, jakie ich produkcja spowodowała na planecie.

The Kraft Heinz NotCompany wykorzysta AI do tworzenia nowych produktów

Spółka joint venture będzie działać pod kontrolą Kraft Heinz jako The Kraft Heinz NotCompany. TheNotCompany wprowadzi do niej swoją opatentowaną, pierwszą w swoim rodzaju technologię i sprawdzone rozwiązania sztucznej inteligencji (AI). Kraft Heinz oferuje swoje ogromne portfolio marek i skalę, aby rozwijać najwyższej jakości roślinne wersje produktów pod wspólną marką.

Całość ma zapewnić szybkie wprowadzanie nowych produktów, które wyróżnią się na tle konkurencji smakiem, jakością i ilością będącą odpowiedzią na podaż.

Sztuczna inteligencja ma pomóc w zacieraniu różnić pomiędzy konsystencją, smakiem i wyglądem produktów roślinnych zastępujących ich odzwierzęce odpowiedniki i mięso.

The-kraft-heinz-notcompany-ai-zywnosc-rosliny Miguel Patricio Matias Muchnick

Miguel Patricio, dyrektor generalny Kraft Heinz (po lewej) i Matias Muchnick, współzałożyciel i dyrektor generalny NotCo (po prawej). (Zdjęcie: Business Wire)

„Kiedy zakładaliśmy NotCo, naszym celem było uczynienie z naszej technologii katalizatora bardziej zrównoważonego systemu żywnościowego nie tylko dla nas, ale także dla innych marek i producentów, którzy podzielają te same ambicje. Dzisiejszy dzień jest ekscytującym kamieniem milowym dla przemysłu roślinnego i pokazuje siłę w adaptowaniu technologii w powszechnym jej stosowaniu. Cieszymy się, że możemy współpracować z Kraft Heinz i ich kultowymi markami oraz wspólnie pracować nad budowaniem bardziej zrównoważonego systemu żywnościowego” – powiedział Matias Muchnick, współzałożyciel i dyrektor generalny NotCo.

Nowa spółka będzie miała siedzibę główną w Chicago oraz zaplecze badawczo-rozwojowe w San Francisco. Lucho Lopez-May, obecny dyrektor generalny NotCo w Ameryce Północnej, zostanie dyrektorem generalnym The Kraft Heinz NotCompany. Wcześniej był dyrektorem generalnym Garland Food i prezesem Strategicznych Kanałów Wzrostu w Danone North America.

Źródło: Kraft Heinz, NotCo, Business Wire

5 1 vote
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x