Telekomunikacja już poza telekomunikacją

Telekomunikacja Polska bierze udział w produkcji najnowszego filmu Andrzeja Wajdy – w ten sposób rozpoczyna się realizacja zapowiedzi o wyjściu spółki poza rynek telekomunikacyjny.

„Mamy ogromną satysfakcję, że uczestniczymy w powstaniu tak ważnego filmu, podejmującego temat niezwykle istotny dla Polaków. Jednocześnie, udział w produkcji filmu jest dla nas nowym obszarem biznesowym, w który zamierzamy się mocno zaangażować. Chcemy w ten sposób budować wyjątkowy i wartościowy kontent między innymi dla naszych usług videostrada tp i wideo na życzenie” – powiedział Dominique Lesage, dyrektor Pionu Komunikacji Korporacyjnej i Kontentu TP.

Telekomunikacja Polska jest nie tylko operatorem telekomunikacyjnym, ale również operatorem telewizji kablowej. Od października ubiegłego roku TP oferuje zintegrowaną usługę triple play, łączącą w pakiecie usługi telefoniczne, Internet i telewizję wraz z wideo na życzenie. Naturalną konsekwencją tego kierunku rozwoju firmy jest także zaangażowanie się w tworzenie kontentu – treści, które będą czynić te usługi jeszcze bardziej atrakcyjnymi.

W przeszłości TP była sponsorem polskich filmów, jednak nie angażowała się bezpośrednio w ich produkcję. „Katyń” inauguruje aktywne uczestnictwo TP na rynku producenckim.

Dodaj komentarz