Seagate jako pierwszy przedstawia program lojalnościowy dla sieci partnerskiej

27 maja 2009 0 przez Grzegorz Pietrzak

Seagate Technology jest pierwszym producentem dysków twardych, który wprowadził program lojalnościowy dla dystrybutorów, działających w regionie EMEA. Program, wzorowany na popularnej formule “frequent flyer” stosowanej przez linie lotnicze, jest przeznaczony dla istniejących i nowych członków Seagate Partner Program (SPP) w regionie EMEA. Dzięki temu klienci, którzy zakupią kwalifikowane  produkty Seagate u jednego z dystrybutorów firmy, dostaną punkty, które mogą wymienić na nagrody wybrane z katalogu SPP Rewards. Punkty mogą być również przyznane za uczestnictwo w konkretnych szkoleniach Seagate.

Katalog SPP Rewards zawiera bogaty zestaw produktów, voucherów i nagród
w postaci biletów lotniczych, pobytów w hotelach etc., które mogą być
wykorzystane do celów prywatnych lub zawodowych. Z Seagate Partner
Program (SPP) mogą skorzystać zarówno klienci biznesowi jak i
indywidualni.

Seagate wprowadza również dalsze udoskonalenia programu partnerskiego,
takie jak pełniejsze informowanie na temat produktów, szkolenia
produktowe online oraz inne narzędzia sprzedażowe. Dla kluczowych
partnerów firma oferuje najwyższy poziom wsparcia.

Nasz program partnerski jest wysoce ceniony w regionie EMEA. Na
podstawie badań, jakie przeprowadziliśmy wśród naszych partnerów
biznesowych, wprowadzamy udoskonalenia, które zwiększą wartość SPP.
Wprowadzenie SPP Rewards jest uzupełnieniem naszej działalności
marketingowej. Cieszymy się, że jesteśmy pierwszym producentem dysków
twardych, który wprowadził program motywacyjny dla sieci partnerskiej.
Jest to unikalna metoda dla Seagate, pozwalająca ocenić wysiłki naszych
partnerów związane ze sprzedażą i marketingiem
– powiedział said Mark
Whitby, Seagate’s head of marketing in EMEA.

Seagate Partner Programme oferuje ponadto: uprzywilejowany dostęp do
wsparcia technicznego i sprzedażowego, możliwość uczestniczenia w
promocjach oraz dostęp do portalu dedykowanego dla partnerów. Materiały
dla regionu EMEA, dotyczące SPP, dostępne są w ośmiu językach:
angielskim, francuskim, niemieckim, włoskim, polskim, rosyjskim,
hiszpańskim oraz tureckim.

Więcej informacji oraz możliwość rejestracji dla nowych i istniejących partnerów znaleźć można pod tym adresem.


Źródło: Seagate