SANYO: 72% wzrost sprzedaży w Polsce w pierwszym kwartale 2009 roku

5 maja 2009 0 przez Grzegorz Pietrzak

Według raportu amerykańskiej firmy badawczej w pierwszym kwartale 2009 roku SANYO sprzedało w Polsce 1228 szt. projektorów multimedialnych co oznacza 72% wzrost w stosunku do pierwszego kwartału 2008 roku – sprzedano wówczas 712 sztuk. Wynik ten plasuje SANYO na drugim miejscu w Polsce, z 11,5% udziałem w całym rynku. To rewelacyjny wynik także dlatego, że w tym czasie cały polski rynek projektorów odnotował 2,3% spadek sprzedaży – łącznie, w pierwszym kwartale 2009 roku  sprzedano w Polsce 10 683 projektory. Dla przypomnienia, 2008 rok SANYO zamknęło sprzedażą 4171 szt. projektorów i awansowało na 4. miejsce (z 6.), uzyskując 7,6 % udział w polskim rynku (w 2007 wynosił on 6,3%).