Rosną wydatki na wideoreklamę

W 2007 roku udział wydatków na promocję w serwisach wideo może wynieść 3% wartości rynku reklamy on-line i zamknąć się kwotą 10 mln zł.

Jako pierwsi siłę serwisów wideo docenili przedsiębiorstwa telekomunikacyjne oraz operatorzy kablowi. W przyszłym roku nowe medium zamierza wykorzystać w większym stopniu Unilever – największy reklamodawca w Polsce, przeznaczający na promocję w mediach 240 milionów złotych rocznie.

„Ciągle poszukujemy nowych form promocji naszych produktów, zastosowaliśmy już te rozwiązania w naszych strategiach mediowych w 2006 roku (na przykład dla marki Knorr Nudle) oraz zamierzamy z nich korzystać również w przyszłości” – powiedział Artur Muszkieta, dyrektor w Unileverze.

Szacuje się, że serwis YouTube ma w Polsce 2,8 mln stałych użytkowników, popularność zdobywają także krajowe klony amerykańskiej witryny.

Dodaj komentarz