nowe technologie w biznesie

ITbiznes

Chcesz skontaktować się z naszą redakcją? Pisz na adres: redakcja@itbiznes.pl lub zadzwoń: 511 144 444

Rosną wydatki na wideoreklamę

W 2007 roku udział wydatków na promocję w serwisach wideo może wynieść 3% wartości rynku reklamy on-line i zamknąć się kwotą 10 mln zł.

Jako pierwsi siłę serwisów wideo docenili przedsiębiorstwa telekomunikacyjne oraz operatorzy kablowi. W przyszłym roku nowe medium zamierza wykorzystać w większym stopniu Unilever – największy reklamodawca w Polsce, przeznaczający na promocję w mediach 240 milionów złotych rocznie.

„Ciągle poszukujemy nowych form promocji naszych produktów, zastosowaliśmy już te rozwiązania w naszych strategiach mediowych w 2006 roku (na przykład dla marki Knorr Nudle) oraz zamierzamy z nich korzystać również w przyszłości” – powiedział Artur Muszkieta, dyrektor w Unileverze.

Szacuje się, że serwis YouTube ma w Polsce 2,8 mln stałych użytkowników, popularność zdobywają także krajowe klony amerykańskiej witryny.

Udostępnij artykuł
Link do udostępniania
Poprzedni artykuł

IPTV Dialogu ze Słowenii

Następny artykuł

„Mała nowelizacja” Prawa telekomunikacyjnego

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przeczytaj także