Ronaldinho ambasadorem marki Lenovo

5 maja 2006 0 przez Michał Tomaszkiewicz

Umowa partnerska z FC Barcelona rozpoczyna nowy etap promocji marki Lenovo.
Firma Lenovo Group ogłosiła nawiązanie współpracy z klubem FC Barcelona i jego supergwiazdą Ronaldo de Assis Moreira, znanym również jako Ronaldinho Gaúcho.

Ronaldinho będzie ogólnoświatowym ambasadorem marki Lenovo. Ten wybitny sportowiec, dwukrotnie wybrany przez FIFA „Piłkarzem Roku”, aktualnie występuje w Barcelonie i w reprezentacji narodowej Brazylii. Jak oceniają analitycy będzie on miał podstawowe znaczenie dla zespołu Brazylii, broniącego pucharu w najbliższych Mistrzostwach Świata 2006. Ronaldinho pojawi się w globalnych kampaniach marketingowych i promocyjnych najnowszych notebooków i komputerów stacjonarnych marki Lenovo.

„Dzięki innowacyjnym produktom i doskonałej obsłudze klienta, Lenovo tworzy globalną markę, która – jak mamy nadzieję – zdobędzie uznanie i zaufanie klientów” – powiedział Milko van Duijl, Wiceprezes Lenovo na region EMEA – „FC Barcelona i Ronaldinho wyznaczają najwyższy poziom światowej piłki nożnej i współpracy zespołowej. Te cechy są nam bardzo bliskie w Lenovo – wierzymy, że Ronaldinho reprezentuje taką samą kulturę innowacji i dążenie do doskonałości jak nasza firma”.




„Bardzo się cieszę, że mogę pełnić funkcję globalnego ambasadora marki Lenovo” – dodaje Ronaldinho – „Technologia i produkty Lenovo wzbogaciły moje życie jako sportowca. Dzięki nim mogę pozostawać w kontakcie z rodziną i przyjaciółmi podczas treningów, budować moje plany treningowe i śledzić wyniki Barcelony”.