Site icon ITbiznes

PZL-Świdnik stawia na QAD

PZL-Świdnik usprawnia proces zarządzania firmą i właśnie zakończył kolejny etap wdrożenia aplikacji QAD MFG/PRO. Celem projektu było dostosowanie zakładu produkcyjnego do światowego standardu pracy opartego na systemach zarządzania. PZL-Świdnik zdecydował się na wdrożenie aplikacji QAD MFG/PRO, ponieważ świetnie nadaje się do obsługi procesu produkcji. Śmigłowiec składa się z 15 tys. części, a jego produkcja odbywa się na 27 poziomach.

Podstawowym celem projektu było dostosowanie zakładu produkcyjnego do światowego standardu pracy opartego na systemach zarządzania, co przyniesie dodatkowe wymierne korzyści na międzynarodowym rynku i tym samym zwiększy konkurencyjność przedsiębiorstwa.

Zakres wdrożenia aplikacji wspomagającej zarządzanie objął następujące obszary firmy: finanse, sprzedaż, zaopatrzenie, import-eksport, produkcję, zarządzanie projektami oraz zarządzanie personelem. W każdym z tych obszarów wdrożony system MFG/PRO wraz z aplikacjami uzupełniającymi miał spełnić określone funkcje.

Zdaniem Wojciecha Karasiuka Kierownika Projektu w PZL-Świdnik do jednych z najważniejszych celów jakie aplikacja QAD zrealizowała należy uporządkowanie zasobów danych historycznych wynikających z procesu migracji do nowego systemu i uzyskanie elastycznego środowiska do zarządzania danymi.

Exit mobile version