Pogoda dla WP

Pierwszy kwartał 2006 zamknął się dla Wirtualnej Polski ponad 20%-ową marżą EBITDA oraz zyskiem netto stanowiącym ponad 10% wartości przychodów.
W analogicznym okresie 2005 spółka generowała jeszcze straty. Sukces WP jest tym większy, że spółka zwiększyła wydatki inwestycyjne, które w pierwszym kwartale 2006 były prawie dwukrotnie wyższe od wydatków z 2005 roku.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników finansowych w pierwszym kwartale 2006 roku. Nasze przychody w porównaniu do tego samego okresu ubiegłego roku wzrosły o blisko 70%, a jeszcze większą dynamikę wykazała sprzedaż reklamy, której wzrost wyniósł 74%. Osiągnęliśmy też marżę EBITDA przekraczającą 20%. To najlepszy wynik w historii spółki” – mówi Dominika Herburt-Heybowicz, Członek Zarządu Wirtualnej Polski.

„Na wyniki finansowe w dużej mierze wpłynęła aktywność naszego biura sprzedaży. W ciągu ostatnich miesięcy wprowadziliśmy kilkanaście nowych form reklamowych, bardzo często jako pierwsi w Polsce, a nawet na świecie. Obecnie, oferujemy klientom najszerszą w polskim Internecie listę produktów reklamowych, która liczy już kilkadziesiąt pozycji. Warto tu podkreślić, że elastyczność w dziedzinie tworzenia kampanii na konkretne zapotrzebowanie klientów jest naszą dewizą” – dodaje Dominika Herburt-Heybowicz.

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x