PKO Bank Polski wdraża MS Teams na komputerach i smartfonach

Kilka lat temu PKO Bank Polski postawił na cyfryzację i skutecznie realizuje tę strategię rozwoju, m.in. wdrażając niedawno Microsoft Teams. Buduje tym przewagi konkurencyjne, systematycznie rozbudowując potencjał technologiczny wykraczający poza tradycyjny obszar finansów.

Z badań przeprowadzonych przez Microsoft w 21 krajach Europy wynika, że nie wystarczy korzystać z narzędzi dobrej jakości, aby być konkurencyjnym w dzisiejszym świecie bazującym głównie na technologii. Zakorzenienie technologii w silnej kulturze cyfrowej jest warunkiem efektywnego jej wykorzystania.

PKO Bank Polski jest instytucją finansową największą w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest także jedną z największych firm technologicznych w naszym kraju. […] Z Microsoft współpracujemy od wielu lat i cieszę się, że jesteśmy w stanie rozwijać naszą organizację, adoptując najnowsze rozwiązania, które nam proponuje.” – powiedział Adam Marciniak, Wiceprezes Zarządu PKO Bank Polski.

PKO Bank Polski wdrożył Microsoft Teams

PKO BP w ciągu zaledwie 2 miesięcy wdrożył Microsoft Teams. Zainstalowano go na ponad 10 tys. komputerów i 3 tys. smartfonów. Bank uważa, że zastosowanie tego rozwiązania oraz innych usług chmurowych mocno wpłynie na budowę istotnych przewag nad konkurencją.

Microsoft Teams jest na tyle popularne, że zintegrowano z nim system eRecruiter. Ma to pomagać w komunikacji pomiędzy rekruterami i osobami starającymi się o pracę.

Podczas wdrożenia Microsoft Teams w PKO Banku Polskim spełniono 57 wymagań Standardu Polish Cloud. W cały proces zaangażowane były zespoły banku, firm Microsoft i Accenture.

Jako zespół Accenture wsparliśmy bank we wdrożeniu rozwiązania Microsoft Teams w szczególności w obszarze zgodności z wymaganiami KNFu. Pomógł w tym standard Polish Cloud, przygotowany przez Związek Banków Polskich.” – powiedział Karol Mazurek, Managing Director w Accenture.

Środowisko Teams wdrażaliśmy etapami. Na każdym z nich pracownicy banku mieli dostęp do poprzednich narzędzi służących do komunikacji, mimo to zauważyliśmy, że bardzo chętnie przesiadają się na platformę Teams. Po miesiącu od wdrożenia praktycznie wszyscy korzystali już z nowego narzędzia i tak zostało do dziś.” – opowiedziała Aleksandra Sroka – Krzyżak, Dyrektor Departamentu Strategii PKO Bank Polski.

Źródło: Microsoft

0 0 votes
Article Rating
Powiadomienia
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x