Polska na 24 miejscu w Europie pod względem obecności specjalistów AI

Raport „Sztuczna inteligencja w Polsce – kompetencje ekspertów AI” opracowany przez Fundację Digital Poland, Accenture i Microsoft pokazuje, jak wypadamy na tle Unii Europejskiej

Czytaj dalej

Chatbot K2Bots.AI pomaga LPP w obsłudze klientów

Klienci marek Reserved, Cropp, House, Mohito oraz Sinsay mogą już korzystać z pomocy jaką daje Chatbot K2Bots.AI rozwiązując ich problemy.

Czytaj dalej

Cisco Webex – innowacje zwiększają wydajność pracujących zdalnie i pomagają planować bezpieczny powrót do biur

Innowacje wprowadzone w Cisco Webex zwiększą wydajność pracujących zdalnie i pomogą firmom w planowaniu bezpiecznego powrotu pracowników do biur.

Czytaj dalej

SAP Customer Data Platform – nowe narzędzie umożliwiające przedsiębiorstwom kontakt z klientami na każdym etapie interakcji

SAP Customer Data Platform poprawia proces obsługi klienta na wszystkich poziomach interakcji – od handlu, marketingu, sprzedaży i usługach.

Czytaj dalej