Outsourcing SOFTBANK Serwis w ING Banku Śląskim

SOFTBANK Serwis będzie świadczył na rzecz ING Banku Śląskiego outsourcing sprzętu oraz usług drukowania i skanowania.

Wartość kontraktu to ponad 8 mln zł. Jest to prawdopodobnie pierwszy taki duży kontrakt w Polsce związany z outsourcingiem druku i skanowania. Miesięcznie system będzie obsługiwał wydruk prawie 1,7 mln stron. Celem biznesowym wdrożenia systemu jest automatyzacja obiegu i archiwizacji dokumentów wewnątrz ING Banku Śląskiego, a tym samym skrócenie czasu obsługi klientów. Z punktu widzenia operacyjnego, outsourcing usług związanych z przetwarzaniem dokumentów (drukowanie i skanowanie) ma na celu obniżenie kosztów administracyjnych.

Zarządzanie całym systemem skanowania i drukowania odbywa się poprzez pakiety oprogramowania Lexmark Document Distributor oraz MarkVision Pro. Pakiet oprogramowania zarządzającego działa z wykorzystaniem farmy serwerów DL380G4 firmy HP. Dla celów bezpieczeństwa stworzona została dodatkowa farma w zapasowym centrum przetwarzania danych.

W ramach umowy SOFTBANK Serwis dostarczył również 46 wysokowydajnych skanerów marki Fujitsu fi5650. Kontrakt będzie realizowany do 31 stycznia 2010 roku.

Dodaj komentarz