Orange z Sybase iAnywhere

Operator telefonii komórkowej Orange podjął decyzję o wprowadzeniu rozwiązania Sybase iAnywhere Afaria.

Orange zrezygnuje z mało efektywnej metody dystrybuowania informacji na płytach CD. Oprogramowanie iAnywhere Afaria pozwala na dystrybucję informacji o klientach, analiz przypadków oraz cenników do zespołu sprzedaży.

Dzięki wykorzystaniu rozwiązania Afaria administratorzy systemu będą dostarczać dane do służb handlowych korzystających z laptopów oraz urządzeń przenośnych poprzez sieć Orange. Użytkownicy nie będą musieli osobiście interweniować w sytuacji, gdy potrzebują informacji.

„Sybase iAnywhere Afaria pozwoli nam na dalszą poprawę skuteczności funkcjonowania zespołu handlowego i zwiększenie jego produktywności” – mówi Clive Richardson, Dyrektor ds. Produktów Biznesowych, Orange Business Services – „Jesteśmy przekonani, że Sybase pomoże nam spełnić coraz ostrzejsze wyzwania związane z koniecznością ciągłej poprawy jakości obsługi i wyników sprzedaży”.

Dodaj komentarz