Oracle kupuje firmę InQuira

2 sierpnia 2011 0 przez Marcin Kaczmarek

Firma Oracle poinformowała o podpisaniu umowy przejęcia firmy InQuira, dostawcy oprogramowania do zarządzania wiedzą. Oprogramowanie to poprawia poziom obsługi klienta, ponieważ pracownicy centrów kontaktowych (np. call center) mogą łatwiej znaleźć właściwie odpowiedzi na pytania klientów. Klienci mogą też zadawać zapytania on-line lub przeszukiwać fora internetowe.

Rozwiązania firmy InQuira dają możliwość analizy zapytań zadawanych przez przedstawicieli lub on-line, a następnie ich zrozumienia, wychwycenia istotnych detali, stworzenia i dostarczenia dokładnie takich odpowiedzi, jakich wymagają i potrzebują klienci. Oprogramowanie tego typu stanie się podstawą Fusion CRM. W ten sposób ma powstać kompleksowe rozwiązanie CRM z zaawansowanymi funkcjami, zapewniające wszechstronną i spersonalizowaną obsługę, wszystkim klientom i we wszystkich kanałach sprzedaży.

Transakcja wymaga jeszcze uzyskania wymaganych przepisami zezwoleń i spełnienia innych zwyczajowych warunków. Jej warunków finansowych nie ujawniono.